lauantai 19. lokakuuta 2013

Taas haaste!



Jee sain toisenkin haasteen MEERILTÄ TILAUSLAKKO-blogista! Mä olen nyt tylsimys enkä jaksa keksiä kysymyksiä tai itse haastaa ketään. Mutta Meerin kysymyksiin vastasin!

1. Omistatko autoa/ajokorttia? Mikä olisi sun unelma-auto?
Kyllä molempiin. Mä olen nyt viimeaikoina himoinnut Volkswagen Tiguan  tai Audi Q7 -maasturia...

2. Mitä teit yläasteella/lukiossa/ammattikoulussa aina välitunneilla?
Yläasteella piti aina olla muistaakseni ulkona välitunnit, siellä istuskeltiin/värjöteltiin kunnes sai mennä takaisin sisälle. Lukiossa me hengailtiin ja istuskeltiin käytävillä lattioilla.

3. Missä toivoisit olevasi 20 vuoden päästä? Kenen kanssa?
20 vuoden päästä olen toivottavasti perheeni kanssa, Teemun, Laurin ja toivottavasti Laurin sisaruksen/sisarusten kanssa. Olen toivottavasti jo vankkaa työkokemusta kartuttanut sairaanhoitaja.

4. Oletko kertaakaan harkinnut poistavasti omaa blogiasi? Miksi näin? Uskotko, että pystyisit sitä ikinä täysin tekemään?
Tämä blogihan on vielä nuori, mutta kyllä, etenkin ihan alussa ekojen kirjoitusten jälkeen mietitytti paljonkin blogin kohtalo. Se, mitä haluan elämästäni/lapsestani jakaa, laitanko kuvia, kuinka henkilökohtaisista asioista aion blogissani kertoa. Usein törmää ihmisten kielteisiin mielipiteisiin ja ajatuksiin lasten kuvien ja elämän jakamisesta netissä, jopa nimien kertominen on kyseenalaistettu. Kieltämättä se mietityttää ja vähän pelottaakin välillä. Pystyisin poistamaan blogini jos sellainen tilanne tulisi tai kirjoittaminen ei enää kiinnostaisi, mutta tällä hetkellä ei ole ajankohtaista ja vasta olen vauhtiin pääsemässä. :)

5. Kuinka paljon olet joutunut sensureoimaan/poistamaan blogiisi saamiasi kommentteja?
En yhtään! Mulla ei ole edes kommenttien valvonta päällä.

6. Oletko nyt kevyempi vai painavempi kuin tasan kaksi vuotta sitten tähän aikaan?
Olen nyt noin kymmenen kiloa painavempi !

7. Mitä pelkäät?
"Kaikkea." sanoisi Teemu. Itse en ihan tätä allekirjoita, mutta kyllä mä pelkään tai säikyn monia asioita. Sen jälkeen kun sain itse ajokortin, pelkään istua pelkääjän paikalla toisen kyydissä, vahtaan koko ajan alitajuisesti, käännöksissä puristan istuimia ja kahvoja rystyset valkoisena ja poljen jarrua siellä jalkatilassa! :D Hullu mikä hullu...

8. Kuinka pinnallinen olet?
En kovinkaan pinnallinen mielestäni.

9. Uskotko, että kaikella on tarkoitus? Vai onko elämä pelkkä sattumien summa?
En usko. Kaikki tapahtuu sattumien kautta.

10. Mitä ostaisit aivan ensimmäisenä, jos tilillesi tulisi nyt miljoona euroa?
Huomenna ostaisin Laurille turvaistuimen, Sunnuntaina varmaan laittaisin läjän vaatteita itselle tilaukseen (niin tai miksen jo huomenna..)

11. Mikä olisi ihanneperheesi/kotisi? Montako lasta? Eläimiä? Puoliso? Talo, omistus? Jne?
Minä, Teemu, Lauri ja Laurille sisarus/sisaruksia... Lapsia haluaisin vähintään ehkä kolme. Sitten kun aika näistä villakoirista jättää, niin yksi helppo koira, kunnes eläkepäivillä sitten taas enemmän.. Teemu haluaisi kanin, kun me jouduttiin edellinen viime vuoden keväällä lopettamaan. :/ Haaveena olisi alkuun omistusrivaripätkä ja myöhemmin sitten omakotitalo.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti